Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

σε περιμένω παντού…



Κάνουν ότι λάχει. Όλο ταξιδεύουν οι φίλοι μου
γιατί δεν τους αφήσατε σπιθαμή για σπιθαμή.
 Όλοι οι φίλοι μου ζωγραφίζουνε με μαύρο χρώμα
γιατί τους ρημάξατε το κόκκινο.


  Μου πες θα φύγεις. Τι στην Αθήνα; Τι στο Βερολίνο; Και στην άκρη του κόσμου θα με βρίσκεις. Δεν είσαι ο πρώτος που φεύγεις. Λίγους μήνες πριν το Έξω μου πήρε την πιο αστεία και παράξενη φίλη, ο κολλητός μου φεύγει τον Δεκέμβρη για δουλειά στο Λονδίνο και τώρα εσύ, μικρά και μεγάλα κενά που τα βάζουμε κάτω απ’ το χαλί και κάνουμε ότι τα ξεχνάμε, αλλά είναι εκεί για να μας θυμίζουν όσα ήμασταν κι όσα δε θα γίνουμε ποτέ… Το Έξω δεν παίζει δίκαια, μου κλέβει τους φίλους μου. Εγκατέλειψαν ή εγκαταλείπουν την Ελλάδα, όχι επειδή δεν υπάρχουν δουλειές, αλλά γιατί εδώ δεν υπάρχει το αντικείμενό τους ή επειδή δε θα αμειφθούν ή δε θα αναγνωριστούν όπως στο εξωτερικό. Αν είναι να σαι εδώ και να μοιράζεις νουμεράκι vodafone έξω απ’ το μετρό του Ευαγγελισμού, καλύτερα να εξασκείς τη μοριακή βιολογία που μάτωσες να σπουδάσεις, σε μια ευρωπαϊκών προδιαγραφών φαρμακευτική εταιρεία. Στη σελίδα του europass, του ευρωπαϊκού βιογραφικού που εξυπηρετεί την επαγγελματική κινητικότητα στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής Ένωσης, για πέρυσι μόνο, συμπληρώθηκαν 106.775 βιογραφικά από Έλληνες που αποφάσισαν ν’ αναζητήσουν την τύχη τους σε άλλο μήκος και σ’ άλλο πλατος. Που πάει η αγάπη όταν κοιμόμαστε, όταν κλείνουμε τα μάτια μας είναι ακόμα εκεί; Θα συνεχίσεις να υπάρχεις όπως σε θυμάμαι κι όπως σ’ αγαπάω κι όταν κλείσουμε το σκάιπ;

  Είναι δύσκολο να μπεις στην ψυχολογία αυτού που φεύγει. Ποιός θα του φτιάχνει χαμομήλι με μέλι και λεμόνι όταν αρρωσταίνει και ποιός θα του γκρινιάζει κάθε μέρα που δεν το κόβει και στα τριάντα του θα λαχανιάζει όταν ανεβαίνει τις σκάλες; Οι ανθρώπινες σχέσεις είναι χρηματιστήριο αξιών και κανένας δεν ξέρει τι θα βρει όταν γυρίσει. Απ’ τη στιγμή που φεύγεις θα πρέπει να ξεχάσεις το Πίσω, είναι ένα παιχνίδι που παίζεται χωρίς εσένα και με όρους που θα σε ξαφνιάσουν. Αύριο μπορεί να σε νοιάζομαι το ίδιο αλλά να μου αρέσεις λίγο λιγότερο, γιατί βλέπεις είναι εκείνο το αγόρι στη δουλειά που μου μαγειρεύει και μου κρατούσε το χέρι στο Αντιφασιστικό την Κυριακή. Μπορεί μια μέρα να σ’εκτιμάω πιο πολύ από σήμερα γιατί θα σαι λίγο λιγότερο φτωχός και περισσότερο πετυχημένος. Θα ντύνεσαι ωραία και θα μπορείς να μου πληρώσεις το εισιτήριό μου στο σινεμά, αλλά μπορεί να μη σ’ αγαπάω πια. Μονάχα ελπίζω αυτή η μέρα ν’ αργήσει…

  Σε περιμένω παντού. Θα ξυπνάω και θα λέω είδα τη φωνή σου στον ύπνο μου. Καμιά φορά στον ηλεκτρικό θα ακούω ένα γέλιο που κάπως διάβολε θα θυμίζει το δικό σου. Πού να γυρίζεις; Δε θέλω να μου στέλνεις γράμματα με πολύχρωμες σφραγίδες, θέλω να μένεις δύο στενά από το σπίτι μου, και το χαμόγελό σου δε θέλω να το βλέπω στο σκάιπ, θέλω να το φιλάω στη Βαλτετσίου στα σκοτεινά. Δίπλωσέ με, κάνε με τόση δα και βάλε με στη βαλίτσα σου. Μη φύγεις. Κι αν χάθηκαν τα αστέρια να έρθεις να σου φτιάξω εγώ δικά μου. Θα μάθω να μαγειρεύω και θα τα βρω με τη μάνα σου. Θα καταργήσω τις Δευτέρες για σένα. Ξέρεις τι; Εγώ θα μείνω… Είναι παράξενα κι ωραία εδώ. Καμιά φορά μυρίζει μπαρούτι όμως στα δύσκολα μάθαμε να μένουμε. Υπάρχουν εκατό πιθανότητες ν’ αποτύχουμε, να τρώμε για ένα σαββατοκύριακο μόνο κορνφλέικς, να δουλεύουμε για τρία ευρώ την ώρα μικτά  και να συνεχίσουμε να κοιμόμαστε στον καναπέ της φίλης μας όμως ξέρεις, θα ‘μαστε εδώ.


  Θα ‘θελα πριν φύγεις να προλάβω να σου πω όλα αυτά που ακόμα ψάχνω τρόπο να σου πω, όσα ηλιοβασιλέματα κι αν δούμε, με πόση υπερβολή τα αγαπάω όλα πάνω σου, ακόμα κι όταν γκρινιάζω, κυρίως τότε… Δε θα κλάψω που φεύγεις, το ξέρω πως θα γυρίσεις, δεν μπορείς χωρίς το αλάτι στα μαλλιά και το κολύμπι τον Νοέμβριο. Στις πορείες καμιά φορά σε πιάνω να κοιτάς πίσω και να γουστάρεις την όμορφη πόλη σου που όμορφα καίγεται. Θα γυρίσεις. Όμως σήμερα είσαι δίπλα μου κι έχεις ήδη φύγει. Μη βάλεις τελείες στο σημείωμα που θα μου αφήσεις. Η ζωή ξέρει καλύτερο συντακτικό από σένα και μένα.



                  
                                                                                                                 το κορίτσι του μετρό

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

υποσχέσεις

   Να ξέρεις, φίλε μου, πως ξέρω πώς είναι. Ξέρω πώς είναι να πονάει η ψυχή σου. Ξέρω πώς είναι να βουρκώνεις με τα πάντα, μόνο και μόνο επειδή δεν ξέρεις με τι να κλάψεις. Ξέρω πώς είναι να βλέπεις πράγματα, τη στιγμή που δε θες να βλέπεις τίποτα. Και από την άλλη, ξέρω πώς είναι να μη βλέπεις τίποτα, τη στιγμή που θα ήθελες να βλέπεις τα πάντα.      Δεν ξέρω ποιο είναι το μεγαλύτερο ψέμα που έχουμε πει. Αλλά ξέρω ποιο είναι το ψέμα που μας πληγώνει περισσότερο. «Θα είμαι δίπλα σου». Μας ενοχλεί ο μέλλοντας; Μήπως μας ενοχλεί η λέξη «δίπλα»; Ή απλώς δεν αντέχουμε αυτές τις λέξεις στη σειρά επειδή γνωρίζουμε όλον τον εγωισμό και την επιπολαιότητα που κρύβεται από πίσω;      Εγωισμός, επειδή αυτός που την ξεφουρνίζει, έχει περισσότερη ανάγκη να είναι δίπλα μας απ’ ότι εμείς δίπλα σε αυτόν. Επιπολαιότητα, γιατί δεν αναλογίζεται την ευθύνη του μέλλοντα στις πλάτες του. Και μας γεμίζει με ουτοπικές προσδοκίες.      Ευτυχώς, δεν έγινα ποτέ ο λόγος που κρυώνεις. Όλα γίνονταν λι

διττή φύση/δύση

καπιταλισμός/σοσιαλισμός . δουλεύεις. η δουλειά σου, αποφέρει κάποιο προϊόν το οποίο αγοράζεται και έτσι υπάρχει κέρδος. το κέρδος το μοιράζεσαι μαζί με τα αφεντικά, τα οποία δουλεύουν κάνοντας κάποια τηλεφωνήματα ή και καθόλου δουλειά, αλλά έχουν το άγχος. φύση/κρίση. η φύση του ανθρώπου νου καπιταλισμού τα έφερε έτσι ώστε ήρθε η κρίση έχει οδηγήσει στο να παρακαλάς κάποιον να δουλέψεις για αυτόν, και να σου δώσει ένα μικρό κομμάτι από αυτά που θα παράξεις. πολλές φορές, και αφιλοκερδώς, ελπίζοντας πως δεν χρειάζεται να ted ρέφεσαι καν. οι συνθήκες στις οποίες θα δουλέψεις, θα είναι επίσης, όποιες επιθυμεί ο εργοδότης. πάτος/κράτος. το κράτος, παρέχει προστασία στον εργαζόμενο απέναντι στους κακούς εργοδότες, απολύοντας τον εργαζόμενο δίχως προειδοποίηση μέσα σε μια μέρα για να πούμε  ερτ1  παράδειγμα. επίσης, παρέχει κοινωνικά αγαθά όπως φροντιστήρια για την παιδεία, χαράτσια για να μείνεις, φυλακισμένες οροθετικές για την ισότητα, ράντζα για  την υγεία, και φό

της λήθης το πηγάδι

·         λήθη   <   αρχαία ελληνική   λήθη   <   λήθω ουσιαστικό,  θηλυκό Ορισμός : η  λησμονιά , το σβήσιμο από τη μνήμη, το να μη θυμάσαι πια                  η  λησμονιά , η κατάσταση κατά την οποία δεν σε θυμάται κανείς ·         Συγγενικές λέξεις: λάθος, λαθραίος, αλήθεια       Άραγε πόσα άτομα αναγκάστηκες να ξεχάσεις και να αφήσεις πίσω και πόσα ακόμα θα υπάρξουν στη ζωή σου; Κάποια από αυτά τα επέλεξες εσύ, κάποια λαθραία εισέβαλαν στη ζωή σου, μα όλα κατέληξαν να σου είναι απαραίτητα. Και όμως ήρθε η μέρα που τα άτομα αυτά σε πρόδωσαν, σε πλήγωσαν, σε απέρριψαν. Ήταν λάθος σου που τους επέτρεψες να γίνουν αναπόσπαστο κομμάτι σου; Δεν έχει σημασία πια. Το μόνο που προσπαθείς μανιωδώς είναι να απαλλαγείς από το αίσθημα του θυμού, την απώλειας, της απόγνωσης. Και τότε για σένα η λύση είναι μονόδρομος και στην ταμπέλα αναγράφεται ξεκάθαρα η λέξη «λήθη».   Χτίζεις έναν τοίχο άρνησης ανάμεσα σε σένα και το παρελθόν σου. Με όσο εγωισμό σου έχει απομείνει και την