Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

παράξενο παραμύθι

Θέλουμε όλοι μας να ζήσουμε σ’ ένα παραμύθι… Ένα παραμύθι για μεγάλους. Εκεί που όλα είναι μαγικά και μείς πια χαρούμενοι, να φτάσουμε το γνωστό happily ever after. Δεν έχουμε σκεφτεί ποτέ όμως πως αυτό υποτίθεται είναι το τέλος της ιστορίας μας και για να φτάσουμε εκεί πρέπει να περάσουμε όλα τα εμπόδια που μας βάζει η κακιά μάγισσα (μοίρα). Άρα η ιστορία μας βρίσκεται ακόμα σε εξέλιξη, το θέμα είναι πόσο θα κρατήσει και πόσο επώδυνη θα είναι.
  
  Περνώντας μέσα από την ιστορία πονάμε, αλλάζουμε και ελπίζουμε πως «όλα για κάποιο λόγο γίνονται», για να καταλήξουμε με τον πρίγκιπα του δικού μας παραμυθιού! Τα δύσκολα όμως ξεκινάνε όταν δεν ξέρουμε πια πώς να συνεχίσουμε και χάνουμε τον εαυτό μας ή χανόμαστε στον ίδιο μας τον εαυτό. Τότε πια δεν ξέρουμε αν οι πράξεις μας είναι δικές μας ή προϊόντα της απελπισίας που μας κυριεύει για να φτάσουμε στο τέλος. Τότε πώς να ανεχτούμε την καθημερινότητα, ενώ δεν μπορούμε να τα βγάλουμε πέρα με τον εαυτό μας… που μας πνίγει μέρα με τη μέρα;

  Ασφυκτιούμε, επειδή κοιτάζοντας στον καθρέφτη δεν βλέπουμε πια εμάς, αλλά ένα άβουλο, φοβισμένο πλάσμα. Ένα πλάσμα που κρεμιέται από το βλέμμα, το μήνυμα, τη σημασία κάποιου αλλού για να νιώσει ότι αξίζει. Και πόσο χειρότερα γινόμαστε, όταν οι πρίγκιπες που περιμένουμε έρχονται και φεύγουν... Και μείς γυρνάμε μουδιασμένοι στην αναμονή για τη συνέχεια, χωρίς να ξέρουμε αν κατηγορούμε αυτούς ή μισούμε τον εαυτό μας.
  
  Κάπου εκεί αποφασίζουμε να λάβουμε δράση στη ζωή μας! Να διεκδικήσουμε στιγμές, ανθρώπους, ζωές ολόκληρες. Μήπως όμως το κάνουμε εκβιαστικά από ανυπομονησία για το τέλος;! Ακόμη και όταν διεκδικούμε τη δική μας ζωή. 

Καταλήγουμε άραγε να εκβιάζουμε τη ζωή μας;  Και ο χρόνος μας τελειώνει...


ftl


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

της λήθης το πηγάδι

·         λήθη   <   αρχαία ελληνική   λήθη   <   λήθω ουσιαστικό,  θηλυκό Ορισμός : η  λησμονιά , το σβήσιμο από τη μνήμη, το να μη θυμάσαι πια                  η  λησμονιά , η κατάσταση κατά την οποία δεν σε θυμάται κανείς ·         Συγγενικές λέξεις: λάθος, λαθραίος, αλήθεια       Άραγε πόσα άτομα αναγκάστηκες να ξεχάσεις και να αφήσεις πίσω και πόσα ακόμα θα υπάρξουν στη ζωή σου; Κάποια από αυτά τα επέλεξες εσύ, κάποια λαθραία εισέβαλαν στη ζωή σου, μα όλα κατέληξαν να σου είναι απαραίτητα. Και όμως ήρθε η μέρα που τα άτομα αυτά σε πρόδωσαν, σε πλήγωσαν, σε απέρριψαν. Ήταν λάθος σου που τους επέτρεψες να γίνουν αναπόσπαστο κομμάτι σου; Δεν έχει σημασία πια. Το μόνο που προσπαθείς μανιωδώς είναι να απαλλαγείς από το αίσθημα του θυμού, την απώλειας, της απόγνωση...

Όλα μου τα'μαθες μα ξέχασες ένα πράγμα.

      Είμαστε τελικά πολύ περίεργα όντα εμείς οι άνθρωποι. Μπερδεύουμε την απλή ύπαρξη με την πραγματική ζωή και επιτρέπουμε να χαθεί πολύτιμος χρόνος βυθισμένοι στα προβλήματα και στο εγώ μας. Ενώ λοιπόν βρισκόμαστε παγιδευμένοι στη δίνη των ανεξέλεγκτων ρυθμών της εποχής που-αν μη τι άλλο- μας επιβάλλει να θεριεύουμε τη ματαιοδοξία και τη φιλαυτία μας, κάπου εκεί στο βάθος υπάρχει μια διέξοδος απ´όλα αυτά, η οποία ακούει στο όνομα αγάπη. Φαντάζει όντως πολύ ουτοπικό και ρομαντικό μέχρι τη στιγμή που έρχεται η σειρά σου να το βιώσεις.      Υπήρχαν πάντοτε δύο είδη του  « σ´αγαπώ »  που κατέκρινα: αυτά που δεν εκφράστηκαν ποτέ και εκείνα που συνηθίζουν πλέον να ξεστομίζουν οι άνθρωποι με την πρώτη ευκαιρία βιαστικά και επιπόλαια στους άλλους. Γενικότερα, η σχέση μου με την αγάπη υπήρξε  « περίεργη »  κατά το παρελθόν, καθώς σπάνια εξέφραζα λόγια αγάπης πολλώ δε μάλλον το  « σ´αγαπώ μου » . Αυτή η αντιμετώπιση ίσως και να...

Απόσπασμα - Clarice Lispector, Τα κατά Α.Γ. Πάθη

  Είχα εισέλθει στο όργιο του Σαμπάτ. Τώρα ξέρω τι συμβαίνει μές στο σκοτάδι τις νύχτες των οργίων. Ξέρω! Ξέρω με τρόμο: τα πράγματα οργιάζουν. Το πράγμα από το οποίο είναι φτιαγμένα τα πράγματα απολαμβάνει τον εαυτό του – αυτή είναι η ωμή χαρά της μαύρης μαγείας. Από αυτό το ουδέτερο έζησα - το ουδέτερο ήταν ο αληθινός μου αρχέγονος ζωμός. Προχωρούσα και αισθανόμουν τη χαρά της κόλασης.   … Ξεπερνούσα γρήγορα τον εθισμό μου, και η γεύση ηταν καινούργια σαν το μητρικό γάλα που δεν έχει γεύση παρά μόνο για στόμα ενός μωρού. Με την κατάρρευση του πολιτισμού και της ανθρωπιάς μου – που ήταν για εμένα μια οδύνη μεγάλης νοσταλγίας – με την απώλεια της ανθρωπιάς, άρχιζα να γεύομαι οργιαστικά την ταυτότητα των πραγμάτων. … Ως τότε οι εθισμένες μου αισθήσεις ήταν βουβές στη γεύση των πραγμάτων. Όμως η πιο αρχαϊκή και η πιο δαιμονική από τις δίψες μου με είχε οδηγήσει υπόγεια να κατεδαφίσω όλες τις κατασκευές. Η αμαρτωλή δίψα με οδηγούσε και τώρα ξέρω πως το να αισθάνεσαι τη γ...