Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

δευτέρα κάτι έχω...

  Πρωί Δευτέρας και η Αθήνα πάει για δουλειά. Άνθρωποι γεμίζουν τα βαγόνια του μετρό Μαθητές, ελεύθεροι επαγγελματίες, φοιτητές, δημόσιοι υπάλληλοι, ναρκομανείς, γιαγιάδες Όλοι εκεί Ο καθένας φορά τη στολή του ρόλου του μέσα στο κοινωνικό σύνολο, μα όλοι πάνε κάπου. Ξέρεις, ώρες ώρες αναρωτιέμαι σε τι χρειαζόμαστε το μετρό. Γιατί να έχουμε ανάγκη την εφεύρεση της τάχιστης μετακίνησης; Γιατί να βιαζόμαστε τόσο στις ζωές μας;
  
  Ήταν όμως ένα όμορφο πρωινό χθες και δεν είχα λόγο να μην αφήσω τον πρωινό ήλιο να μου φτιάξει τη διάθεση. Κάθισα στο πρώτο κάθισμα που βρήκα για να έχω την ευχέρεια να διαβάζω παράλληλα ένα όμορφο βιβλίο, μα δεν αντιστάθηκα στο ένστικτο του παρατηρητή μέσα μου Οι άνθρωποι είναι απογοητευτικά κατσουφιασμένοι τα πρωινά και αδυνατούσα να το κατανοήσω. Δε θα έπρεπε κανονικά να πηγαίναμε με την ουσιαστική μας θέληση στον προορισμό μας και να είμαστε επομένως χαρούμενοι γι αυτό;
  
  Εμένα μου αρέσει να δίνω στη λέξη προορισμός την έννοια του νοήματος της ζωής του καθενός, της Ιθάκης μας, του προσωπικού μας μύθου, όπως λέει και ο Coehlo… Και δεν αντιστάθηκα ούτε σε αυτό. Άρχισα να καρφώνω τα μάτια μου στα πρόσωπα των συνεπιβατών μου. Τους ‘’εξέτασα’’ έναν προς έναν και αυτή η άτυπη έρευνά μου, μόνο απλανή βλέμματα μου έδωσε. Ανθρώπους που εξαπατούν τους εαυτούς τους με ψεύτικους καθημερινούς στόχους. Η δουλειά θα έπρεπε να είναι δημιουργία και μεράκι. Τι έμεινε απ’ αυτές τις αξίες; Η στυγνή επιβίωση;
  
  Οι στάσεις περνούσαν μα εγώ δεν ήθελα να κατέβω. Άρχισα να νιώθω σαν τον Γαλιλαίο μπροστά στους δικαστές του. Εγώ ήξερα πόσο ωραίο είναι να πηγαίνεις με τη δύναμη της δικής σου απόφασης και θέλησης στον προορισμό σου. Να κάνεις αυτό που όντως θέλεις, να μην ζεις με τόση ένταση Ήθελα τόσο πολύ να τους φωνάξω να ξυπνήσουν, να τους φωνάξω δηλαδή ότι ‘’και όμως η γη γυρίζει’’! Να αντιληφθούν την ισχύ της προσωπικής τους θέλησης! Να αλλάξουν αντίληψη για τη ζωή, να απολαμβάνουν την αρχή της ημέρας τους. Εκείνοι με στραβοκοίταζαν μόνο και μόνο για την όρεξή μου να διαβάσω ένα βιβλίο μέσα στο μετρό Ίσως να θεωρούν πιο σημαντική τη δική τους αφοσίωση και βιασύνη για την επόμενη ‘’στάση’’ από τη δική μου ξεγνοιασιά. Πόσο λίγοι από αυτούς κάνουν πραγματικά αυτό που αγαπούν
  
  Ίσως και πολλοί από εσάς που με διαβάζετε, να μην έχετε ανακαλύψει ένα ζευγάρι μαγικά γυαλιά που μου έδωσε μια καλή μου φίλη. Είναι πολύχρωμα και λέγονται γυαλιά της ευτυχίας. Σε κάνουν να βλέπεις μόνο ό,τι σε κάνει να νιώθεις καλύτερα και χαρούμενος. Αποκλείει όλα τα θλιβερά από το οπτικό σου πεδίο! Έτσι και εσείς φίλοι μου! Δοκιμάστε να βγάλετε όλα αυτά τα ‘’μικρά’’ που σας θλίβουν και σας κατατρώνε καθημερινά! Και σας παρακαλώ, σκεφτείτε ρε γαμώτο ποιος είναι ο προσωπικός σας μύθος! Μην χαθείτε στις ψευδαισθήσεις επιτυχίας που μας επιβάλλει ο μικρόκοσμός μας!!




                                                                                                                              δικηγοράκος


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

υποσχέσεις

   Να ξέρεις, φίλε μου, πως ξέρω πώς είναι. Ξέρω πώς είναι να πονάει η ψυχή σου. Ξέρω πώς είναι να βουρκώνεις με τα πάντα, μόνο και μόνο επειδή δεν ξέρεις με τι να κλάψεις. Ξέρω πώς είναι να βλέπεις πράγματα, τη στιγμή που δε θες να βλέπεις τίποτα. Και από την άλλη, ξέρω πώς είναι να μη βλέπεις τίποτα, τη στιγμή που θα ήθελες να βλέπεις τα πάντα.      Δεν ξέρω ποιο είναι το μεγαλύτερο ψέμα που έχουμε πει. Αλλά ξέρω ποιο είναι το ψέμα που μας πληγώνει περισσότερο. «Θα είμαι δίπλα σου». Μας ενοχλεί ο μέλλοντας; Μήπως μας ενοχλεί η λέξη «δίπλα»; Ή απλώς δεν αντέχουμε αυτές τις λέξεις στη σειρά επειδή γνωρίζουμε όλον τον εγωισμό και την επιπολαιότητα που κρύβεται από πίσω;      Εγωισμός, επειδή αυτός που την ξεφουρνίζει, έχει περισσότερη ανάγκη να είναι δίπλα μας απ’ ότι εμείς δίπλα σε αυτόν. Επιπολαιότητα, γιατί δεν αναλογίζεται την ευθύνη του μέλλοντα στις πλάτες του. Και μας γεμίζει με ουτοπικές προσδοκίες.      Ευτυχώς, δεν έγινα ποτέ ο λόγος που κρυώνεις. Όλα γίνονταν λι

διττή φύση/δύση

καπιταλισμός/σοσιαλισμός . δουλεύεις. η δουλειά σου, αποφέρει κάποιο προϊόν το οποίο αγοράζεται και έτσι υπάρχει κέρδος. το κέρδος το μοιράζεσαι μαζί με τα αφεντικά, τα οποία δουλεύουν κάνοντας κάποια τηλεφωνήματα ή και καθόλου δουλειά, αλλά έχουν το άγχος. φύση/κρίση. η φύση του ανθρώπου νου καπιταλισμού τα έφερε έτσι ώστε ήρθε η κρίση έχει οδηγήσει στο να παρακαλάς κάποιον να δουλέψεις για αυτόν, και να σου δώσει ένα μικρό κομμάτι από αυτά που θα παράξεις. πολλές φορές, και αφιλοκερδώς, ελπίζοντας πως δεν χρειάζεται να ted ρέφεσαι καν. οι συνθήκες στις οποίες θα δουλέψεις, θα είναι επίσης, όποιες επιθυμεί ο εργοδότης. πάτος/κράτος. το κράτος, παρέχει προστασία στον εργαζόμενο απέναντι στους κακούς εργοδότες, απολύοντας τον εργαζόμενο δίχως προειδοποίηση μέσα σε μια μέρα για να πούμε  ερτ1  παράδειγμα. επίσης, παρέχει κοινωνικά αγαθά όπως φροντιστήρια για την παιδεία, χαράτσια για να μείνεις, φυλακισμένες οροθετικές για την ισότητα, ράντζα για  την υγεία, και φό

της λήθης το πηγάδι

·         λήθη   <   αρχαία ελληνική   λήθη   <   λήθω ουσιαστικό,  θηλυκό Ορισμός : η  λησμονιά , το σβήσιμο από τη μνήμη, το να μη θυμάσαι πια                  η  λησμονιά , η κατάσταση κατά την οποία δεν σε θυμάται κανείς ·         Συγγενικές λέξεις: λάθος, λαθραίος, αλήθεια       Άραγε πόσα άτομα αναγκάστηκες να ξεχάσεις και να αφήσεις πίσω και πόσα ακόμα θα υπάρξουν στη ζωή σου; Κάποια από αυτά τα επέλεξες εσύ, κάποια λαθραία εισέβαλαν στη ζωή σου, μα όλα κατέληξαν να σου είναι απαραίτητα. Και όμως ήρθε η μέρα που τα άτομα αυτά σε πρόδωσαν, σε πλήγωσαν, σε απέρριψαν. Ήταν λάθος σου που τους επέτρεψες να γίνουν αναπόσπαστο κομμάτι σου; Δεν έχει σημασία πια. Το μόνο που προσπαθείς μανιωδώς είναι να απαλλαγείς από το αίσθημα του θυμού, την απώλειας, της απόγνωσης. Και τότε για σένα η λύση είναι μονόδρομος και στην ταμπέλα αναγράφεται ξεκάθαρα η λέξη «λήθη».   Χτίζεις έναν τοίχο άρνησης ανάμεσα σε σένα και το παρελθόν σου. Με όσο εγωισμό σου έχει απομείνει και την